Monday, March 22, 2010

Song writing by the bay


We are going to write songs at vivo city this wednesday!
man, does water gives us inspirations? :D

Finally, its done,

By Zac.Ho
I love you.

G Em

当我一看见你的时候

C D

就会满脸充满笑容,连一句话都不说

G Em

当我一接近你的时候

C D

都会有一铺冲动, 想马上对你说

Pre-Chorus:

G Em

我爱你, I love you

C D

Oh yes I do

G Em

I love you, 我爱你

C D

我愿意

G

当我一看见你的时候

Em

就会满脸充满笑容

C

连一句话都不说

D

因为不知说些什么

G

当我一接近你的时候

Em

都会有一铺冲动

C

想马上对你说

D

就只有对你一个人说

Pre-Chorus

Chorus:

G Em

我想马上对你说我爱你

C D

但是我却没有勇气

G Em

我对自己说

C D

一定不能放弃

G

时间一分一秒的过去

Em

我想我不能再犹豫

C

所以我决定

D

一次霍出去 (说我爱你)


Bass Solo

Deck 5

Creativity.Passion.

Our my space site is on construction, its gonna be done soon!

We love you guys!

Please leave a message on tag board! its the encouragements that

keeps us moving forward! thankYOU!


No comments:

Post a Comment

 

Free Blog Counter